E-Ticarete Başlamanızı Gerektiren 4 Neden!

Dijital platformlar ve internet sayesinde alışveriş düşüncesi ve imkanları gelişti. Bu husus kendi işini yapma hayaliyle yaşayan bir çok insanın da ilham ve cesaret kaynağı haline geldi. Fiziki bir iş kurmak fazlasıyla bir birikim gerektirmesiyle beraber çok riskli ve güç bir süreçken e-ticaret ile beraber daha düşük maliyetli, daha kolay bir hal aldı. Peki neden mi e-ticaret diye soruyorsunuz, işte sizler için hazırlanmış birbirinden değerli, e-ticarete başlama nedenleri!

Sınırlarınız olmadığı kişilere ulaşabilir, uyurken dahi satış yapabilirsiniz.

Fiziksel bir mağazada ulaşabileceğiniz insan sayısı belli ve sınırlıdır ancak e-ticaret sistemleriyle beraber sınırlarınızın olmadığı, okyanus ötesi insanlara dahi ulaşabilirsiniz. Fiziksel olarak düşünecek olursak mağazanızı dünyanın her ülkesinde, her şehrinde ve her ilçesinde açmış olursunuz. Günden güne gelişen e-ticaret ile artık e-ticaret sistemlerinden alışveriş yapan insanların sayısı arttı ve katlanarak artmaya devam ediyor. Kim bilebilir belki fiziki mağazalar hiç kalmaz.

Şezlonga uzanıp limonatanızı yudumlarken para kazanmaya devam edersiniz.

Siz nerede olursanız olun, ne yapıyor olursanız olun 7/24 kapanmayan mağazanız sizin yerinize çalışacaktır. Bu demek oluyor ki fiziksel sınırlar ortadan kalkar sürekli çalışma ve çok daha fazla satış yapma imkanı sağlar. Zaman ve mekandan bağımsız olarak satış yapma ayrıcalığınız gelişmiş olur. E-ticaret sitesi herkese ulaşır, her zaman ulaşır.

Ürün sınırlamanız olmadan vitrin yapabilirsiniz.

Fiziksel bir mağazada depo ve mağaza genişliği gibi sebeplerden dolayı sunabileceğiniz ürün yelpazesi kısıtlıdır. Bir çok ürünü sergileyemez ve bir çok kazançtan geri kalırsınız. E-ticaret sistemleri ile tüm ürünleri sergilemeniz ve satışını yapmanız sizlere artıdan bir maliyet oluşturmaz.

Önceden e-ticaret sitenizi ziyaret etmiş veyahut ürününüzü incelemiş kişilere tekrar ulaşabilir, promosyonlar uygulayabilirsiniz.

E-ticaret sistemlerinde kullanıcının hangi ürünü araştırdığı ve incelediğini bulabilir, daha önce baktığı ürün ile alakalı promosyon ve e-mailler
atabilirsiniz. Böylelikle kendinizi ve alması gereken ürünleri hatırlatmış olursunuz. Bu gibi özelliklerde satışlarınızı arttıracaktır.